HATEHATE to be cheated but HARDHARD to be truth.
Before this, after we befriend again and we’re moving on, aku sorok feeling aku nie because I DON’T WANT TO LOSE YOU!
As long as you keep in touch with me, its fine. :) and I told myself once, KAWAN je pon okay. Because I can feel you.
THE POWER OF LOVE. :)
Until the moment you popped the question.
HAPPY OVERLIMITED! And I swear to myself never want to lose you again!
THIS MORNING … 2.35 in the morning. Mood luvvy-duvvy still segar. :) then he said goodnite. Goodnite dear. ILYSM!
Aku tak tido. Still ontheline. Then tangan nie gatal gatal masok page dye. Sebab aku teringat time aku bukak bio dye, dye ade letak link blog dye.
Terpikir, sejak bile mamat nie pandai berblogging plak nie? Aku pon explore.
Deep insideee … reason dye open blog, buat CURAHAN RASA.
I scrolled. Post by post …
HE’S IN LOVE!
But guess what? Not me. :) tu betol betol TRUE LOVE dye sebab dye SANGAT SUKE kat girl tu. Dye SAYANG girl tu. Dye CINTEKAN girl tu! I can see that!
The way he wrote.. the way he expressed his feeling.. the way his fingers dancing on the keyboard.. [ even aku tak nampak ]
TOUGH. Tears streaming down..
Ya Allah! Ape cengeng sangat kau nie lyna. Nanges je twu.
Dye dah lupekan girl tu ke haa? OR aku sebagai someone yang dipilih untuk tolong dye lupekan girl tu? ==’
BERI AKU PETUNJUKK! So that I can breathe again sayang! D’:
You’re In love sayang. Unfortunately, its not me. It kinda hurt me. But no one can force love. :) congrats sayang. AT LAST! You found someone whom you really love. :’)
HOW ABOUT US?
Makin dalam aku pikir, makin complicated jadi nye. You drive me CRAZY!
Aku still ade lagi 1 day to go. Pikir dalam dalam. Tapi aku taknak kehilangan dye!! Tapi aku taknak selfish. Kalau aku sayang dye tapi dye still suke kat girl tu, aku tak patot pakse dye. Kalau nak kate aku bodoh sebab lepaskan peluang, go ahead. Aku sayang dye, I don’t wanna hurt him. Biar dye buat ape yang dye rase bahagie. Aku bahagie kalau dye bahagie. You smile, I smile, dear. Teringat ade orang cakap kat aku, CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI. Huhhh? Hmm. No shoulders to rely on sebab bende nie still dalam discussion and I need to keep it secret. Cerite sedih kepok sorang sorang ye lyna. Ngee ~ :)
…………………..TO BE CONTINUE…………………
p/s : sekejab rase macam nak lupekan ape yang dye tulis but sometimes rase macam I need to ask him! Before jadi lain. Adess.. Aku taknak dye pergi. LOVE HIM BADLY! Need petunjuk petunjuk petunjuk! Istikharah laa.

No comments:
Post a Comment