Thursday, 15 March 2012

Relationship Status

So, I exposed myself for being a relationship. Before this, aku tak pernah buat relationship status dengan sape sape. Bukan sebab nak mengaku diri nie single, tapi sebab tak nampak ape ape keperluan nak buat status tuh. And plus, aku tak suke bile break up, aku terpakse tukar balek status tuh, with people commenting hows and whys. Untuk yang kaki like tu pulak, nanti without ade ape ape purposes, dye hit button LIKE tu and tinggalkan aku dalam syak wasangka. Haha. Complicated kan jadi aku? :D
But, this time…. Aku buat juge. Actually, before this aku ade try laa nak buat. Memandangkan my ex dah lame request, cume aku yang tak confirm2. Siap ignore lagi. Hahakk! Kejam2.. but bile aku nak buat request balik and on fb my ex tuh, I caught him chat with another girl. [ yang now dah jadi besfie aku. :D ] siap tuka tuka number without any kepentingan and  ajak hang out lagi. Haha! Sumpah dari situ aku mule tawar hati dengan my ex and girl tu, dengan rendah diri mintak maaf. Last week, waktu kitorang same same pegi tournament bola baling daerah, girl tu revealed yang dye rase bersalah sangat until now. I say nothing and just smile. It’s over now. I get a better life for suffering back then. (^.^)
Relationship yang nie pon, dah after two months dengan H.S baru aku buat. Sebab ape?? Hihikk.. Sebab banyak sangat yang mengganggu hidop aku. Nak kenal laa, nak number laa. Haiihh.. I’m not that cheap yang boleh nak cari partner melalui fb, twitter and all those stuff tuh. But actually, aku teringin nak buat relationship status ngan H.S. Almaklumla, orang kuat jeles. hehekk.. Tapi dye macam tak berminat je. So, I let him dengan acc fb dye. Hihi..
From the way I see it, relationship status nieh, it’s a part of our personal matters. It’s okay to put it as public matters, tapi cukuplaa setakat tuh. Tak payahlaa nak cite problem ngan bf kat satu dunia. Ade faedah ke? Percayelaa, takde sape yang nak tahu. Terlampau kerap sangat bukak cerita peribadi kat public buatkan attitude kite sikit sikit orang trace. Memanglaa tak salah nak jujur but, are you sure, semue orang boleh terima ape yang kite express kat post, tweet semue tuh? You better save it for yourself. Or, ber-diary laa. ;) hehek.. Because, as a say, ‘relationship is between two people, not two people and everyone else’.

No comments:

Post a Comment